Tuesday, March 16, 2010

سال ِ نو مبارك




آنقدر كه همه عجله كردند در تبريك عيد ,من هم هول برم داشت كه نكند از قافله جا بمانم(كه البته هميشه مي مانم)خصوصا اين كه امسال سال ببر است و از شما چه پنهان كه من سرتا سر سال ِ گاو , خواب گربه سانان ديدم,از شير و پلنگ و گربه وحشي بگير تا ببر.براي همين وقتي فهميدم سال ببر است خوشحال شدم چون بالاخره امسال مجبور ميشوم به اين بهانه هم كه شده خواب هايم را تصويرسازي كنم.فكر ميكنم تا پنج ؛شش سال آينده سرم به ديوانه بازي هايم گرم باشد .بعدش هم خدا را چه ديدي شايد از معبد ببرها سر در آوردم!
اين هفته هاي پاياني سال هشتادو هشت تا همين امروز بدجور به من سخت گذشت.استرس كارهاي انجام داده و نداده(همين جا عذر ميخواهم) يك ور ,قراردادهاي تصفيه نشده هم يك ور و دست دردم هم همان ور. (البته در همان حوالي هم اتاقم است كه همــــچنان انگار كه وسط اش بمب تركانده باشند تمام وسايلش چسبيده به سقف)
آنقدر هم الان شده ام مثل بچه اي كه بلد نيست حرف بزند اما اصرار به حرف زدن دارد و از دهانش تنها اصواتي خارج مي شود.براي همين شايد غلط غولوط نوشته ام, شايد مثل هميشه ننوشته ام... اما خواستم بگويم كه من هم امسال مثل شما براي تبريك بهار هول برم داشته آنقدر كه سال پيش را عجيب گذرانديم...براي همين شتابان آمدم تا بگويم؛ سبز ترين بهار را برايتان آرزو ميكنم.

ريزنوشت ِ گيجانه:مي گويند در بين عده اي از علما بر سر ببر يا پلنگ بودن امسال اختلاف است!

تصوير را براي كارت پستال عيد كه هر سال انجمن تصويرگران چاپ مي كند كار كردم كه اگر انجمن خوش قول باشد چاپ ميشود. ا


ا

13 comments:

Anonymous said...

to mahshari o salet khoshe hatmi



arv

soodeh said...

کارت خیلی خیلی خوب شده . کیفور شدم . فقط یخده نگران این ببرپلنگ یا پلنگ ببره شدم .طفلی همش تو جاش بارون میاد باید زود زود بره قوری رو خالی کنه . دوا درمونی نداره ینی؟
........
سال نو مبارک و دستت خوب باشه که همیشه شاهکار خلق کنی
:*

payam.eht said...

من این ایران را به هیچ عنوان نخواهم بخشیئ از حقوق از دست رفته پلنگ ایران حمایت خواهم کرد!!!!! هاله و دیگر دوستان خوبم :) امسال سال پلنگ است و نه ببر! نمی دانم از کجا این اشتباه متاسفانه در بین مردم افتاده است. اما تصحیح کنید :) این شعر رو هم توجه کنید : موش و بق و پلنگ و خرگوش شمار / زا چار چو بگذری نهنگ آید و مار. در شعر اصلی هم حتی سال ببر نداریم. پس سال پلنگی همه عزیزان مبارک به خصوص هاله :) شاد باسی

POONEH OSHIDARI said...

ای ول :D
امیدوارم زودی تصویه حساب ، ببخشید تسویه کنی با بده کارات
این ببره هم حرف نداره . راستی به قول سوده مهم نیس ببر باشه یا پلنگ مهم اینه که سالم باشه
:D
مطمئنم سال خوب ِ پر از گربه سانان معرکه تو کارات داری :D

خاله زنک said...

به به ....بسی کیفورگشتیم دراین سال نویی
شماازخاله عیدی نمیخوای؟!؟
;)

گل من گل said...

من عاشق این کارت شدم.

مرسیییییییی



بهار مبارک

Rouzbeh Hoseinabadi said...

من از ته دل اميدوارم اگر از واندرلند تيم برتون سر در نياوردی از معبد ببرها سر در بياوری اقلاً، البته ما که از اين جنگولک بازيا سر در نمياريم کلاً
:p
ها، نوروزتان خجسته و پيروز باد
خاک به گورم، ديدی داشت يادم می رفت
;))

niloofar said...

عالی! مثل همیشه! با اون دم خوشگلش خداااااا!؛

سال پلنگی توپولی داشته باشی عزیزم
:X

یوزگورپلنگ ایران said...

مرسی هاله جان :)

نسیم خواجوی said...

کارت قشنگی شده اگر انجمن چاپ کرد حتما می خرم :)
روز اختتامیه نمایشگاه توکا نیستانی آنجا (‌گالری ماه مهر )‌بودی ؟
آیا درست حدس زدم ؟ :)

نسیم خواجوی said...

یو ها ها ها هاه .......من حتی اگر خودمو معرفی می کردم هم نمی شناختی چون روح من آنجا بود تو می تونستی روح منو ببینی ؟ :)
اما جدا از شوخی هنوز هم مطمئن نیستم که درست حدس زدم یا نه تو خیلی کو چولو هستی ؟ مانتو رنگی رنگی پوشیده بودی ؟ با یه دختر قد بلند بودی ؟ توکا بهت گفت چرا بزرگ نشی ؟ آخر نمایشگاه با توکا آن دختره عکس گرفتی ؟ با یه دختر پالتو مشکی حرف می زدی که نقاش بود ؟ یه نفر هم هاله صدات کرد ؟ بله ایا حاضرید با این شرایط برای بار چندم می گم بله ؟ بله ؟ بله ؟ اگه آره من هم بارانی بنفش با روسری زرد پوشیده بودم :))اگر آن عکس قطاری را که طاها گرفت داشته باشی می تونی من را پیدا کنی همون کوچولوه :))

soheil nosrati said...

salam
e mailetun ro netunestam peyda konam
age emkan dare baram befrestid
motshaker

خاله زنک said...

کلی ازعیدگذشته هااااا
بازم بنویس.لطفآ