Tuesday, May 18, 2010

25+1











در آستانه ي بيست و شش سالگي هستم و قوزك پاي چپم ؛موقع راه رفتن تِق تِق صدا مي كند.نشانه ي چيست نمي دانم!اين عروسك را ببينيد و باور كنيد كه وقتي اولين عروسكم را مي دوختم فكرش را هم نمي كردم كه اين كار را ادامه دهم بيشتر برايم مثل يك ديوانگي بود براي رسيدن به يك تجربه ي جديد.اما آنقدر به اين پالت جديد ِ نخ نخي ام دلبسته شدم كه اطرافم پر شد از دست دوخته هايم و آنقدر كارها ديده شدند تا كار به جاهاي باريك كشيد يعني كه دوست و آشنا از من درخواست عروسك كردند و متاسفانه يا خوشبختانه دوستان هم هنرمند بودند و هم عزيز و نشد كه نه بگويم.الان سه سفارش ديگر عروسك دوزانه در دست دارم و واقعا هنوز هم نميدانم كه مي خواهم باز هم سفارش بگيرم و بفروشم يا نه!ا

ريزنوشت يك:
اين عروسك ؛يك عروسك دورو است كه به پرستو حقي فروخته شد.ديدن تصويرسازي هاي پرستو به شدت توصيه ميشود.ا
ريزنوشت دو:به زودي عكس سفارش هاي ديگر را هم در اينجا خواهيد ديد
.ا
ريزنوشت سه:اولين عروسكي بود كه تا متولد شد از من جدا شد؛قبلا يك عروسك ديگرم را به دوستي هديه داده بودم اما جند روزي بيشتر كنارم بود؛بعد رفت!دلم برايشان تنگ ميشود.ا


15 comments:

یوزگورپلنگ said...

وای هاله این کارت فوق العادس!!!!! خیلی باحاله دختر. دمت گرم! :) از این که کار به سفارش هم رسیده خوشحالم. راستی یادم رفت : تولدت هم مبارک مبارک مبارک بیا شمع ها رو آتیش کن و بدش فوت کن اما رو کیک تف نکن

Rouzbeh Hoseinabadi said...

عروسک دورو هم حکايتيست
و البته دلتنگی
منم به زودی با ماشينم خدافظی می کنم و از الان دلم براش تنگه
...
و امان از اين بچه پرروها که تا ماهو جون به سر نکنن به دنيا نميان

hedieh said...

منم دلم براش تنگ ميشه! خيلي خوشگل شده بود
تولد مباركيههههههه
بدو بريم يه عالمه كار داريم
;) :* :* :*

POONEH OSHIDARI said...

هاله اینا خیلی نازن... به نظر من راه درستی رو رفتی و حتما ادامه بده.. خیلی هم خلاقانه هسته می باشند
:*
:D

Mary said...

che khoob shode!!! Tavalodet ham mobaraaak!!! :* :* :D

Hence72 said...

Hi pleased to meet you

loving your blog

come pay a visit sometime

نـــــــــیـــــــــل said...

عاشق خودت و عروسکات و دیو کچلتم! تولدت هزار و پونصد تا مبارک..همیشه
موفق باشی عزیز
:*

Fariba said...

WOW I love your work...Bekhosoos tasvirsaziha.....They are AWESOME..
Happy to know you.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
رها said...

وااااای، خوش به حال دوست‌هات!
ای کاش من هم دوست‌ات بودم
:D

Agh Teymoor said...

kheyli khoban.

soodeh said...

عالي
عالي
عالي

nazanin said...

یک هنرمندی ...هنر مندی با هنر خاص خودش نمایشگاهی برای فروش این کار ها هست؟

behnaz said...

هاله عزیز این کارهای شما خیلی خوشمزه و ناز تشریف دارند در ضمن تولدت هم مبارک

minotchka said...

kheili khoshgelan:) bavarnakardi va por az ghesse haye taze