Wednesday, August 11, 2010

مجموعه ي اين روشناي نزديك/طراحي جلد





گرافيك ؛تصويرسازي و مديريت هنري اين مجموعه ها به عهده ي من است.
دو تصوير پايين:مجموعه ي كتاب هاي استاني يك مجموعه ي ادامه دار است كه هر جلد از كتاب هايش مختص به يك استان ميشود كه شامل شعر و داستان از نويسندگان و شاعران آن استان است.احتمالا تعداد كتاب هاي اين مجموعه به سي و دو جلد ميرسد .تاكنون چهار جلد از اين مجموعه توسط انتشارات سخن گستر به چاپ رسيده و به زودي در فروشگاه الكترونيكي اين روشنا به فروش ميرسد.
تصوير بالا :علاوه بر اين چهار جلد ديگر هم طراحي كردم كه خارج از مجموعه ي كتاب هاي استاني است و هركدام به يك نويسنده يا شاعر تعلق دارد؛اين كتاب ها هم به مجموعه ي اين روشناي نزديك تعلق دارند و توسط انتشارات سخن گستر به چاپ رسيدند .

شما ميدانيد چه بلايي سر اينجا آمده؟كه نصف بلاگ و عكس هايش ديده نميشود !و با هزار بدبختي عكس هاي اين پست را آپلود كردم.احتمالا مجبور به اسباب كشي ميشوم.اگر از اينجا رفتم؛آدرس خانه ي جديد را ميچسبانم سردر همين جا.يادتان نرود؛پا برهنه بياييد.

ا

8 comments:

Anonymous said...

من که قبلا همه ی این کارهاتو مشتاقانه دنبال کردم و لذت بردم و کلی افتخار کردمووووو به به! به به

حالا دوباره اینجا همه رو تکرار میکنم و پابرهنه هم اومدیم که نگی یه وقت ریگی به کفشش بود و اینا
;)*


sara.

Anonymous said...

salam khali karay khubiye chetori mishe ba entesharat ha bare tarahi jeld hamkari kard mishe rahnamieem koni ???

بارون خانوم said...

کارهاتون عالی بود.به خصوص عروسکهای خوش آب و رنگ پرحرفتان.
دوست دارم بدونم از کجا شروع کردید...

POONEH OSHIDARI said...

مثل همیشه به و به و به
خیلی خوب شدن :*** . من که دوسشون دارم کلی
این مجموعه ی خوبی می شه و یه رزومه ی خوب
راستی این مجموعه برای بزرگساله یا به گروه سنی نوجوان هم می خوره؟
هر چی که باشه معلومه که غنی و درست و حسابیه

خاله زنک said...

سلام جونم خوبی خوشی سلامتی؟؟؟
مجموعه خوبی شده امیوارم به زودی این کتابهاروتوکتابفروشیهاببینیم

Parastou Haghi said...

wow!!! baba man che dir khabar dar shodam
koli tabrikkk
kheili khuban
makhsusan un avaliaaa
kheili dus daram

minotchka said...

kheili aalian, mese hamishe :) wish I could have them ...

Kasra said...

باریکلا