Thursday, January 1, 2009

Stamil & Elinor


استامیل(شوهر):من یه هنرمند چاقالوی آزاده ام,من فقط یه قانون بلدم:تردید نکن,هر کاری که احساست میگه,انجام بده؛هر کسی مجازه به سبک خودش لذت ببره.ا
****
الینور(زن):استامیل,تو هنوز یادت می آد چطور سنت ها رو خورد و خمیر کردیم؟که چطور من در اعتراض به سنت ها جلوی چشم مامان و بابا خودمو بهت تسلیم کردم؟
****
آرتور(پسر):این حق نیس.این یه اجبار ِ اخلاقی واسه بی اخلاق بودنه.ا
از شخصیت های نمایشنامه ی تانگو اثر اسلاومیر مروژک
ادی /اوژن و اوژنیا از دیگر شخصیت های این نمایشنامه بودن که قبلا پست کردم
****
دو شخصیت دیگه به اسم های آرتور و آلا هم در این نمایشنامه حضور دارن که در پست بعدی خواهید دید.ا
پیشنهاد میکنم حتما این نمایشنامه رو بخونید
امیدوارم یه روز یه اجرای خوب ازش روی صحنه ی تاتر ببینم

2 comments:

Anonymous said...

:) pishnahade khubist....
faghat yadet bashe blito gahl az sate 6 berim begirim ;) indafe behemun nemidana dir berim!

shahab said...

in kareto kheili doost daram,kollan stylet kheili khoobe neveshtehatam bamazast,bishtar be webloget sar mizanam .movaffagh bashi